קצת על בידול עסקי בספרים, ולא רק
top of page
  • talbe4

קצת על בידול עסקי בספרים, ולא רק

איך כותבים ספר עסקי מצליח? תיכף אתן לך טיפ אדיר בעניין - וגם הזמנה חינמית לאתגר חשוב בנושא (לא שלי). אבל בעיקרון, יש לזה תורה שלמה.

בזכותה השקנו כבר מספר רב של ספרי אוטוריטה ובראנדינג, שהעשירו את המחברים שלהם בעשרות עד מאות אלפי ש"ח. ספרים כמו "מועדון ה-100K", "אל תוותרו עליי", "האדם שבטנק", "איך יהיה לך עסק מצליח בעיצוב פנים", "גיבורי על והורמונים", ועוד הרבה. כשאני חושב על זה, מדובר יותר במאות אלפים מאשר בעשרות אלפים. אבל הכל מתחיל מדבר אחד פשוט:





וזה לא סתם "רק תהיה אתה", או "רק תהיי את". כי את לא רוצה ספר עסקי גנרי ומשעמם, שנותן את מה שכולם נותנים (והאמת יוצאים כמוהו עשרות בכל חודש). את (או אתה) רוצה ספר משכנע. ספר שייקח את הקורא/לקוח שלך וירעיד את עולמו. יחדש לו. יהפוך אותך לגורו שלו בתחום הזה. אז יש לזה תורה שלמה, אבל היא תמיד מתחילה בתהליך אחד - שאינו תהליך ספרותי בכלל. וכאן אני שוב חובש את כובע הפרסומאי שלי, ואומר את מילת המפתח: בידול.

אותו "למה דווקא את" (או אתה)

המפורסם, שבזכותו יבחרו בך.

ואיכשהו יצא שחברה שלי, מומחית פעילה בתחום, פותחת אתגר בידול מסקרן, שמיועד לנשים בלבד.

(גברים: אני מציע לכם להסתנן גם)

ביקשתי ממנה רשות לפתוח את האתגר גם למי שמכירים אותי, כי זה מתלבש כמו כפפה ליד על מי שרוצות לכתוב ספר עסקי. זה חינמי, אגב. קוראים לזה "למה דווקא את?" ואני חושב שאם יש לך עסק, את צריכה להירשם לזה.

וגם אתה.

בלחיצה כאן. על הספר העסקי שלך נדבר אחר כך.

לירון פיין

21 צפיות0 תגובות
bottom of page